söndag 15 januari 2012

Viktväktarna.

Som ni redan kanske vet så har ju jag hållit på med viktväktarna nu i 11 veckor.
På de 11 veckorna har jag gått ner 8.5 kg bla tappat 10 cm runt midjan. Men det bästa av allt jag trivs så mycket med mig själv nu, trivs med min kropp.

Idag så kollade jag igenom min garderob och första gången på många år så fick jag rensa bort kläder som är för stora och sitter jätte fult. Många kläder har jag sparat för jag velat komma i och nu kommer jag i dem. Har vissa som inte sitter så bra just nu men går jag ner lite till så blir jag nöjd. Känns som man fick en helt ny garderob utan att köpt något nu :)

Jag ska fortsätta med viktväktarna jag vill gå ner mellan 3-7 kg till. Så jag kommer i den mån det går och jag orkar även skriva in points på recepten jag lägger upp. Mycket för att jag ska kunna gå tillbaka och se, sen även att det finns folk i min omgivning som håller på också med viktväktarna. Kanske kan jag få fler som vill :)

Nu fick jag skriva av mig lite. Trevlig söndag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar