måndag 1 augusti 2011

Nytt från ellos.

Fick mitt paker i dag från Ellos med 2 nya saker. Bla detta hus som man ska ha ljus i, den kommer jag skicka tillbaka, blev verkligen inte nöjd. Visst att det stod att den skulle vara grå, men trodde det skulle vara en ljusare grå, men var mörk och dyster.


Men beställde en glaskåpa också, Den älskar jag redan. Just nu har jag satt den över mitt spegelfat med ljus, men har en annan ide till det, Men det blir att fixa efter sommaren. Men man ser i alle fall hur det ser ut. 


Glaskupan var verkligen stor :) älskar såna saker. 

2 kommentarer:

  1. Trist att bildernas färger inte alltid stämmer överens med hur det ser ut i verkligheten!! Kupan var skitsnygg iaf, ska bli kul att se hur du väljer att fixa kupan sen också :D Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt det var. Vill ha.Christine

    SvaraRadera