måndag 1 augusti 2011

Tavlor i hallen

För några månader sen gjordes våran andra hall om, den är nästa färdig det enda som fattas är lister, lampa och lysknappar, men kommer snart hoppas jag. Men i denna hall har jag tänkt på att jag vill ha massor av tavlor med kort i. Köpte ramarna i mars men inget hänt. SÅ nu på semestern har jag tagit tag i det. Framkallade massor kort och jag satte själv upp talvorna i hallen utan någon hjälp (jätte stolt över mig själv)

När jag hade satt bilderna i ramarna, så plockade jag med dem på bordet för att se hur jag vill ha dem sittandes, det är ett jätte bra tips så man inte börjar sätta upp dem å sen ångrar sig.


Detta blev resultatet. Svårt att få det bra på bild. Sen ska jag bygga på med mer bilder från alla olika håll. 




Sen får jag se vad som sker på den andra väggen, ror på lite hur vi ska göra med belysning. Men några bilder/tavlor ska upp där me.

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Och snygga kort :D

    SvaraRadera
  2. Det blev jätte fint kram Sofie

    SvaraRadera