lördag 6 augusti 2011

Nya kamera, tillbehör och test.

För ett par veckor sen så bestämde jag mig för att köpa en ny kamera. Kom på att jag glömt att vissa min nya älskling. Det är ju min och jag fick ju bestämma färg så ni kan ju tänka er vilken färg det blev då :)

Den är verkligen jätte bra, Jätte snabb på att ta bilder, den är liten och smidig. Kostar ca 1300 kr, gav ca 1600 för kamera, väska och minnes kort. Kan verkligen rekommendera denna. 

I måndags fick jag en present av henka i förskott, som jag kan nyttja till min nya kamera. Blev jätte glad, har velat haft sånt länge. 



Ett fodral så jag kan fota under vatten :). Testade när jag var och badade i sörsjön i veckan men vattnet är ju inte så klart så blev inte så bra men tänkte bjuda på 2 roliga kort så man ser lite hur det ser ut 



Får testa och åka å bada på badhuset snart. 


2 kommentarer:

  1. Snygg kamera ;) Nej vad coolt att fota under vatten! :D

    SvaraRadera
  2. Den var rolig synd bara att vattnet är som det är där

    SvaraRadera