onsdag 13 april 2011

Ny saker och påskfint!

För ett tag sen så hade jag ljusparty här hemma, tackar alla som var här och handlade, för då fick jag mer pengar att handla till mig själv för.
Fastnade för 2 saker, som fick bli mina.
Den ena var en spegelbricka, velat haft en sån ett tag så det var passande att jag hittade en nu. Sen förra veckan gick jag förbi hemtex och då ropade ett par ljusstakar till mig. Hittade i den modellen som är så fina och i rosa, nästan sån rosa vi har på kuddarna så de fick följa med hem. Blev så bra.




Sen hittade jag en snygg ljuslykta/vas. Som jag vid ett senare tillfälle kommer ha lime i. Men nu när det snart är påsk så fyllde jag den med lite ägg i ställt. Älskar verkligen denna vas.


Så i måndags när jag städade passade jag på att göra lite påskfint, köpte lite ris, fjädrar och ägg, och lite nya blommor. 





Vart så nöjd, det enda som fattas som jag skulle vilja hitta är en gul duk, att ha på köksbordet, får kolla efter en sån i helgen.

2 kommentarer:

  1. Tack för idén gumman, sätta dom där ljuslyktorna på spegelfatet, Briljant! :) Du är så duktig! Kramiikram

    SvaraRadera