tisdag 12 april 2011

Länge sedan!

Gud vad tiden springer iväg, tänker att nu ska jag blogga och lägga upp saker men tiden hinns inte med. Men får bli imorgon att jag lägger upp ett inlägg med lite nya saker som har handlas hem till vårat hem och även påskpyntas lite.

Skulle lagt upp det i kväll, men sitter fast med att skriva rent massor recept, försöker få bättre ordning (fast det egentligen är ordning) och göra om i mina pärmar, tror jag kommit på en bra lösning nu :)

Vart dålig på att laga ny mat, men har bestämt mig nu att varje vecka så ska jag testa minst 1 ny maträtt, så man kan gå igenom sina recept man har, de som inte är goda är bara att slänga på än gång.

Det vankas påsk snart och då har jag bjudit hem massor folk runt 10-12 vuxana och 4 barn. Har tänkt att laga egen tapas mat då, så håller på att kolla massor recept, blir mycket att laga men älskar att bjuda hem folk till vårat hem.

Blev ett litet inlägg, men bilder kommer imorgon. Nu blir det sängen och se på Desperat. Sov gott alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar