onsdag 5 september 2012

Mina presenter när man fyllde 28 år :)

Detta fick jag när jag fyllde år. 


En egen soda strem från älsklingen. + mat från meze :) mums 

En libanesisk kokbok :) från stockholm 

Ett par nigella salladshänder. Från stockholm 

Presentkort på veromoda fick bli denna blus å halsduk. Från mamma å pappa


Ett berlock armband, velat haft det jätte länge. Från mamma å pappa. 

Halsband å örhängen 

Vinglas å rose

Sen fick jag pengar och presentkort på hm och åhlens. Detta var det jag köpte. 

Litet durkslag. 

Liten springform 12 cm. 

Ville vissa hur liten den är, en ljuslyckta till ett värmeljus. 

Mini rivjärn. 

Salt och peppar kar. 


Kopia på skålarna marimekko. Fanns en stor på chili för 200 kr passar perfekt pga en riktigt kostar ju massor. 

Sen köpte jag även på hem en par slappare vardagsbyxor och en baströja :) 

Tack så mycket! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar