fredag 27 juli 2012

Shopping från nya katalogen från Hm

Gud hittade så sjukt mycket i denna katalog denna gång, både till mig och hemmet. Men pga jag inte trivs med mig själv nu så vill jag inte handla till mig, köpte endast ett par leggins. Sen blev det en del nytt till vårat sovrum, känner att jag vill göra om lite. Allt ja beställt går i silver. Har ju silver på vägen, och i gardinera sen mycket svart nu redan så det kommer bli snyggt. 

Tänkt man kunde få sakerna nu på semestern så man kan pyssla men får snällt vänta till September. 

Detta beställd jag:


2 olika ljuslyktor, skulle velat haft en till i ett tredje mönster men var slut nu, men ska kolla snart igen om det kommer in och beställa den med. Kostar 29 kr st. 

En burk med lock 99 kr 

En vas/skål 99 kr 

Mönstrade leggins 150 kr 

Kuddfodral 2 st med paljetter. Endast 49 kr st, man för köpa 2. Skulle man vilja ha fler kostar det 149 kr st. Passa på, fanns i 4 olika färger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar