torsdag 28 juni 2012

Nytt till MIg

Har köpt hem 3 fodral till min mobil. Att jag inte tänkt på det tidigare, nu fick jag ju min rosa mobil.
Köpte även en väska, den är egentligen till iphone, men funkar med min med. Är ett fack i där, finns även plats för kort och pengar. Perfekt att ha på sommaren.


Älskar Rea, kunde inte motstå denna bikini till mig. Skulle beställa badkläder till Amanda från hm. Hittade denna till mig. Endast 110 kr betalande jag för denna. Så nu får sommaren komma, för på min semster vill jag sola och bad massor, å har flera nya bikinis som jag vill använda.
3 nya skor.
Från ellos kostar annars 300 kr, dessa på rea 120 kr.
Från ellos kostar annars 300 kr, dessa på rean 100 kr.
Dessa beställde jag från jobbat. 200 kr perfekt. Ska jag bara lyckas gå i också. Lite höga å klacken lite tunnare än vad jag brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar