torsdag 29 mars 2012

Steghylla.

Har under en längre tid tjatat och fjäskat för min andra hälft :)
Jag ville ha en steghylla, men han sa nej, åter igen nej. 
Men en kväll när vi satt i baraken sa han ja (eller jag tolkade det så) medan han tyckte han sa att det kan vi nog köpa vart efter. Men jag beställde den direkt samma kväll! 
Men när den väl var upp så är han nöjde :) 
En enkel hylla men så fin. 
Den är köp på ellos. 
Just nu är den dekorerad med mycket påskpynt. 



Min favorit blomma en hemtrevnad som det sitter en fejkad solros om, hittade den på blommsterland. 


Denna glaskupa köpte jag för drygt 1 år sen. Inte vetat vad jag ville göra, sen har jag glömt bort den. Men nu har jag några vita fjädrar på den och lite ägg, tyckte det blev väldigt fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar