måndag 13 februari 2012

Dåligt med bloggande.

Min dator gick sönder förra helgen. Så har inte haft någon dator, jo visst Henkas bärbara men alla mina bilder är ju på min dator. Men nu snart värkar den fungera. Men nu skriver jag på bärbara när jag inte ska lägga in några bilder. 

Har så mycket jag vill lägga upp på bloggen, men det kommer hoppas ni har överseende med detta. Men jag kanske ska spara lite tills vi bor i baracken, för då blir det inte så mycket att blogga om. Kommer ju inte laga någon mat och så. Men kommer nog bli mer renovering och inredning då. Tänkte om jag skulle lägga upp lite för och efter bilder på hela våran lägenhet och även badrummet vad som kommer hända under 4 veckor. 

Nu börjar det släppa allt med badrummet och stambytet. Vi har köpt de saker vi skulle köpa utan vissa småsaker kvar. Sen har vi bestämt oss helt hur vi ska göra med allt. Bara vänta på den sista slutsumman och sen skriva på papprerna. Men om 2 veckor har vi flyttat. 

Känns som dessa 2 veckor kommer bli mycket och göra, det är mest jobbigt är att vi inte kan göra så mycket förren den söndagen vi ska flytta. Detta pga Felicia fyller år när hon är hos sin mamma, vi vlade med att fira veckan innan eller veckan efter. Blev vecka innan för då bor vi fortfarande i lägenheten. Så du kommer syrran med familj hit och sover. Så vi kan inte flytta på mölber och allt sånt förrän på söndagen. 

Men jag är ju en planeringsmänniska och vill ha koll. SÅ jag har skrivit så många lappar du om vad som ska göras och vad som ska packas ner. Så det jag kan göra ska jag början med snart så man kan pricka av lite vart efter tidern går. Men det känns bra nu, nu har jag koll på vad som ska göras. 

Hur mår jag nu då. Just nu är jag hemma och är sjuk, förkyld och ont i kroppen. Jag har haft kontakt med min läkare, ska börja äta lite mer av mina mediciner och hoppas att jag ska känna mig bättre. Jobbigt, känner mig så värdelös av att behöve ta mediciner för att må bra. 

Nu har jag skrivit av mig lite. Kommer bli en hel del bloggande dessa dagar så hål ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar