söndag 29 januari 2012

Nya knivar.

Har länge sagt att jag har sådana skit knivar. Vist man kan slippa upp dem men de blir inget bra. Först har vi förstört dem genom att köra dem i diskmaskinen också.

Men för några veckor sen skulle mamma och jag beställa från Ellos, då hade mamma ett erbjudande att man fick köpa 3 fiskars knivar för 49 kr. Mamma ville ha dem (hon sa det först) så tänkte jag ger mig.

Men när paket kom i vecka, så låg det 2 förpackningar knivar (visst att vi fick betala för båda med 49 kr st) men glad blev ju jag, fick jag också ett paket.

Har använt dem nu i helgen, jag är förälskad, nu märket man vilka skit knivar vi har haft. Så dessa ska inte köras i maskinen mer nu.

1 kommentar:

  1. Sådana knivar önskade jag mig i julklapp, i ett knivställ, och jag fick dem. De är verkligen asbra! Helt otroligt att det kom 2 förpackningar :P Där hade ni tur!

    SvaraRadera