lördag 5 november 2011

Tidningar.

Tänkte rekomendera lite tidningar som jag läser. Jag prenumererar på en tidning och det är


Tycker den tidningen är jätte bra. Mycket bra recept och mycket bra tips. Det som är bra i slutet av tidningen är 20 rätter på 20 minuter.

Matmagasinet har nu kommit ut med en jul special.


Fannas massor intressanta saker till jul och advent där. 

Sen varje vecka köper jag mitt kök, man ska ju egentligen köpa den ihop med expressen men får alltid bara köpa den. Kostar 15 kr. Jag hittar inte jätte mycket varje gång, men jag hittar något nytt eller nya tips varje vecka i alle fall. Men jag älskar att läsa mattidningar så tycker det är okej pris för en tidning en gång i veckan. 


Har köpt 2 andra tidningar sista tiden och det är 


Arla köket fredag. Alltså alla dessa recpet finns på deras hemsida tror jag. Men ibland är det så tråkigt att sitta på nätet och leta nya recept. Så köpte denna, å gud vad mycket recept som man kan äta på helgerna. Mycket mat, mycket tilltugg och smårätter. Hittade massor som jag vill testa, Något lär jag göra nästa helg. 


Härliga jul. Massor julrecpt. Ska ju ha julen här hemma i år. Så vill se om jag kan hitta något nytt. Har bara kollat en lite stund i denna och det jag tittade på då verkade väldigt intressant. 

Lite tips i alle fall. 

1 kommentar:

  1. Åh vad jag älskar julen. Kanske ska kolla efter någon av jultidningarna i affären nästa gång! :D

    SvaraRadera