lördag 5 november 2011

Inte vart så aktiv.

Har inte bloggat så mycket sista tiden. Men det kommer, ska bara få tillbaka motivationen till vad jag ska skriva om.

Har även bestämt mig för att ta tag i mitt liv gällande kroppen och pengar. SÅ nu har man börjat med viktväktarna, så kommer väl bli lite annorlunda mat, men man behöver ju inte ändra så mycket när man är med där men bara att man tänker på vad man äter.

Så kommer även skriva lite här nu om hur det går för mig. Hoppas det är något ni vill läsa, så nu inte känner att ni tröttnar på mig.

Men kommer fortsätta testa nya recept.

Snart kommer jul advent och jul också. Då blir det mycket bloggaden om inredning, mat, pyssel, godis och kakor.

Just nu är man sjuk så orkar inte så mycket, finns en del jag vill blogga om, hoppas man får energi snart igen

1 kommentar:

  1. Klart vi (iaf jag) vill läsa om det! Heja :D

    SvaraRadera