söndag 21 augusti 2011

Ikea.

I fredags när det var sånt skitväder så struntade vi i att gå ner på marknaden vi tog Ikea i stället. Hittade lite smått och gott.

Vi köpte ett vitrinskåp, men det har vi inte satt ihop än, ska göra ett lite projekt med det, göra om en sak som vi inte gillade. Så bilden kommer sen när det om omgjort och står på plats. Men hoppas jag orkar att fixa med det i veckan. Är jätte trött men det kryper i fingrarna.

Vi har garderober från Ikea, pax serien. Tycker verkligen de är så bra. Älskar att man kan fixa med inredningen och göra som man själv vill. Till garderoben i hallen så köpte vi 2 nya saker som vi byte ut. Det är det som är bra att man kan ändra efter hand om de får några nyheter eller om man har andra behov.
VI köpte en ny stång för att hänga jackor på. Förut hade vi en, men nu blev det två.
Sen köpte vi en hylla med fack till skor. Så barnen har 2 varsina fack med skor på, sen har vi ovanför.

Innan:




Efter:





 Hittade en skål för endast 19 kr, så det kunde jag inte motstå.



Rosa servetter. Säger ju bara rosa, då kan man inte låta bli.



Jag har en lite kärlek till brickor. Har en del innan från Ikea. Nu hade det kommit en ny, en mindre variant i lila nyans. Den följde med hem.


Sen köpte jag även en ram till min pärltavla som jag hat gjort på Henka och Mig men den vissar jag när allt kommer på plats i vardagsrummet. VI köpte även rullgardiner. Se om det blir bra när vi får dem på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar