måndag 2 maj 2011

Lite nyheter!

Tänkte vissa lite nya saker och en halv ny sak :)

Nu när påsken är slut tog jag bort påskpyntet i vasen och lade i citroner och lime istället, sen hur ofta man behöver byta dem, så de inte möglar. Henka tycker det är onödigt att köpa och lägg i där, men tycker inte jag. Men man kanske borde köpa oäkta :)


I påskas så fick henka och jag lite påskpresenter av mamma, pappa å syrran med familj i stället för en blomma. Bla denna skål, fick kakorna också, så passade på att lägga i dem där. Älskar såna här burkar, ser så trevligt ut att ha såna hemma. Vi har en till Henkas kaffeböner me :) 


Sen under påsken hände den en olycka här hemma, en mina stora favorit ljusstake åkte i golvet. Men hade tur att det fanns kvar på importören så jag kunde köpa en ny. Hittade även en nu skål, så fick bli en godisskål :) 


Lite nytt att vissa i alle fall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar