onsdag 25 maj 2011

Länge sedan!

Det var väldigt länge sen jag bloggade men har vart så mycket på jobbet och provat med allt inför 80 tals festen. Sen mitt i allt byte jag dator och gick inte så bra i början med mina foton. När jag vill blogga så vill jag lägga upp bilder med så har väntat. Men nu lär det väl i stället bli massor inlägg på rad :)

Vill vissa upp korten jag gjorde till Syrran och Rosanna i present som de fick i lördags, blev väldigt nöjd.



Syrrans, gjorde det lätt för mej men vad gör det :) köpte kort som jag dekorerade med annat papper. Dekorerade med en bokstav, den första bokstaven i deras namn. Dekorerade med lite sticker. 
Sen inuti skrev jag en text, satt ditt 2 stjärnor och sen gjorde emblosing med blommor och silvrig färg. 



Gjorde nästan samma sak på Rosannas med i andra färger. 

Kommer senare även komma upp lite bilder på albumet jag gjorde till syrran. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar