lördag 26 mars 2011

Lite av varje!

Börjar verkligen komma i ordning helt här hemma nu. Hallen är nästa helt klar, det enda som fattas nu är en lampa i taket, lister och alla bilder som ska upp på vägarna och ny handtag på dörrarna. Men känns skönt att fått ordning på förvaringen nu, gillar Ikeas garderober och inredning.

I vårat vardagsrum har nu denna soffa


fått flytta hem till Isabelle och Daniell, hoppas du får det bra hos dina nya ägare :) 
Så just nu är det väldigt tomt i vårat rum 


Men på måndag kommer våran nya familjemedlem hem. Känns bra, fick lite piff i går som jag hade beställt på nätet. Ska vi bara fixa en matta och älskling ska fixa en tavla att ha på vägen. 

Hittade för ca 1 vecka sen nya ljuslyktor som jag verkligen älskar. 


Har kollat in dessa men i märket sia förut men då skulle jag fått gett mellan 500-700 kr för dessa två. Men gav nu 130 kr för dessa båda. Sen köpte jag till sand och ljus. Men tycker de är så fina pga de är höga. 

Blommor kan verkligen liva upp ett hem. Hittade i veckan när Mikaela och jag skulle ut och gå på våran rast, slutade i blomsteraffären pga det blåste för mycket ute :) hittade en sån fin blomma. Färgen går knappast inte att beskriva, svårt att få just rätt färg på bild me. Men är verkligen rosa.


Sen unnar jag mig nästan varje vecka lite snittblommor till helgen, är så fint och kostar inte så mycket. Köper nästan alltid i blomaffären i eneby, är den bästa affären i stan. De är så bra att de binder om om man köper 10 pack rosor/tulpaner utan att ta något betalt. I går fick det bli 2 tio pack rosor, gula och orange, sen lite grönt som de gjorde en fin bukett av. 


Blev ett inlägg med lite av varje, Hoppas alla har en bra helg. Längtar verkligen till nästa helg för då är det party :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar