söndag 23 februari 2014

Pärltavlor

Jag har ju under några år nu gjort en del pärltavlor. 
Gör gärna flera om någon vill beställa. 
Det som är svårt är vad man ska sätta för pris. Priset måste ju täcka kostnad för materialet och det är ram, pärlor och limark. Sen vill ju jag ha någon summa för jag sitter och gör det, går ju åt några timmar. 
Har kommit fram till en summa, hoppas man inte skrämmer för många för jag vill ha beställningar
Kommer förslag på två storlekar, gör dem i svartvit eller i färg. 

30*40 Färg 765 kr
30*40 Svarvit 565 kr
50*70 Färg 1300 kr
50*70 Svartvit 1000 kr  











Ni får gärna sprida vidare att jag gör dessa, får gärna länka eller dela vidare. Är det någon som är intresserad så hör av er på emma.stahl84@gmail.com


1 kommentar:

  1. Hej Emma. Skulle gärna vilja beställa en pärltavla av dej. Dem du har gjort ser jättefina ut. Mvh Monika Larsson.

    SvaraRadera