fredag 18 maj 2012

Förvaring för smycken.

Har länge tänk på alla mina smycken att jag vill ha någon annan förvaring för dem. Just nu har jag haft den i en sylåda som jag fått av farmor när hon gick bort. Men har märkt att jag inte har kolla på vad jag har längre för smycken. Sen i söndags när jag kollade reklambladet för netto, hade de en smycke förvaring för endast 50 kr. Köpte den och jag är så nöjd, kan jag varmt rekommendera. Sen att man hänger den på en galje in i garderoben. Man ser verkligen vad man har för smycket nu.


Ena sidan är det massor småfack. 


å den andra sidan är det så man kan hänga halsband. 

1 kommentar:

  1. Va fin och smidig! Såg en liknande på en hemsida för ett tag sedan som jag ville ha, men den var slutsåld.. så det finns på netto! ska gå dit och kolla nästa gång jag är i norrköping :)

    SvaraRadera