söndag 20 maj 2012

Årets guldbonus från HM.

I veckan fick jag årets guldbonus från HM. Fick 500 kr jippi.
Hade inte tänkt handla något speciellt nu för jag tycker jag har mycket kläder, men åkte ner till stan i dag och kunde inte låta bli. (Sorry Sofie gick inte:)
Men hittade mycket fina basplagg som jag kan ha till mina kjolar, har inte så många sådana.



Svårt att få till färgen, Men en blus för 149 kr ( kostar annars 200 kr) 

Köpte en turkos och en vid sådan blus. 99 kr st ( kostar annars 150kr) 

Detta var inte från Hm. 

En mindre strandväska för 50 kr 

Läppglans 10 kr, naglack 39 kr st. 

Jeans kjol 149 kr .

Var mycket bra priser i dag, pga de hade sommarpriser på dessa blusar. Sen hade jag 20 % på allt och sen mina 500 kr, så jag betalade endast 39 kr  :) 

1 kommentar:

  1. inte lätt när man har pengarna och de frestar :-P /Sofie

    SvaraRadera