onsdag 25 april 2012

Löning i dag :)

I dag har man fått lön, eller bidrag låter nog bättre :) Vart på Maxi med Mikaela. Åt som vanligt en sallad på lindahls mums.
Sedan gick vi och tittade i butikerna lite. Lade undan en rosa bikini på cubus som jag ska köpa imorgon pga det är 30% på alla varor då. Vart så glad när jag såg att den rosa jag ville ha fanns med super pushup. Sen jag började gå ner i vikt har jag inga bröst kvar. Vanlig bh har jag värsta "inläggen" med. Så därför kan man få snygga bröst i sommar också.

Denna serie till håret tycker jag är den bästa. Använt i några år nu och mitt hår mår så bra av det. Schampo använder jag denna. Sen blandar jag med deras balsam och inpackning, ibland kör jag andra märken i det. 1500 ml för endast 200 kr nu på hårvårdsbaren. För några år sen tyckte jag detta var så dyrt, men det är för man lägger ut en summa på en gång. Denna räcker 1 år för mig. Skulle jag köpa andra schampon i mataffärerna skulle jag behöva köpa massor av :) 



Har fått tycke för isaboras smink som finns i mindre förpackningar. ca 35 kr st. Dessa har jag köpt på maxi. Är så bra för kan man köpa flera och variera sig lite. Sen som läppstiftet är min nya favorit så nästa gång kommer jag köpa det i en stor i ställt. 

Älskar verkligen soda streemen jag har just nu. Lånar den av syrran, när hon vill ha tillbaka den så kommer jag köpa en egen direkt. Har endast haft de stora flaskorna som är 1 liter i. Men maxi hade bra pris på dessa nu. 2 st för 100 kr. Dessa är en 1/2 liter. Perfekt att ha med i väskan. 

Denna köpte jag på lunchen i dag på partay. Har velat ha en fickplunta ett tag nu. Perfekt rosa, min färg och sen texten :) 99 kr 

Denna var jag inne och kollade på på kaphall. Tänkte att jag ska vänta ett tag. Men jag väntade typ 1 timme. När jag hade handlat klart maten på ica så gick jag och köpte den. Testade den när jag kom. Min nya kärlek. 299, men hade 25% så blev bra pris :) 

En enkel svart bas kofta från Hm. Min andra är för stor nu. 150 kr bra pris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar