söndag 8 januari 2012

Nytt i hemmet.

Efter nyår så ville jag verkligen plocka bort julen, då är jag trött på den. Kände att jag vill ha lite nytt. För ett tag sen köpte vi nya gardiner på jobbet och fastnade för de ena jätte mycket själv. Sen fick dem i lilla och tänkte att det passar ju mitt vardagsrum. Och nu var det ännu mer rea på dem så de kostade nästan inget. Köpte dem på jysk, finns i lilla, grå, svart och grön




Glömt att vissa våran matta som jag köpte i julklapp till oss. 

Lite nya blommor. 


Hittade dessa fejkade blommor på maxi på rean, rosa och svarta som fick följa med hem. 

Ljus i färgen mullvad, ny favorit från ica maxi. 
En ljus nyans av lilla, också från ica maxi som är en ny favorit. 

2 kommentarer:

  1. Det blev jättefint (som vanligt) kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Jaa, Emma, du är så duktig på inredning! :)

    SvaraRadera