söndag 29 januari 2012

Hur man mår och känslor.

Den sista veckan har vart sån kaos i mitt huvud. Har känt mig så nere, irriterad och allmänt blaha.
Har känt mig så slut. Egentligen skulle jag träffat 2 underbara vänner i går och fotat, vill ha lite nya bilder. Men jag fick säga i från om det kände att ja inte orkade, mådde dåligt över att behöva säga i från för jag ville verkligen. Men vi ska ses om 2 veckor och fota.

Men nu känner jag att det var bra att vi inte sågs. För just nu känner jag mig mycket gladare, piggare och på bättre humör. Haft en skön helg, stan med min mamma i går, mys hela kvällen med älsklingen och sen i dag tränat, bakat å pysslat. Har hunnit med så mycket denna helg, gjort sånt jag känner att ja legat efter med.

Sen mår ja bättre för det går bra med min vikt, börjar trivas så bra med mig själv. När jag har kläder på mig är jag så sjukt nöjd. Utan kläder finns det en del till jag vill ändra på men det kommer det också.

Det som är jobbigast nu å alla mina tankar är allt som har med badrummet att göra. Visst att Henka tar det strösta ansvaret med att prata med de som ska göra allt. Men just nu är både vi 2 så frustrerande, just nu ångrar jag att vi är den 4 porten de börjar med. Detta företag som ska göra detta har ingen koll, arroganta, spydiga, sjukt höga överpriser. Vi har lämnat in ett papper på det vi vill ha. SÅ nu väntar vi på slutsumman så vi kan bestäma oss, men det kommer ju aldrig. Vi vill ju veta så vi kan beställa det vi vill ha. Är så sönderstressad av detta båda 2, vi vet inte ens om vi kan få det vi vill ha eller inte. Om 4 veckor flyttar vi ut i baraken å då ska allt vara klart.

Har suttit i dag och skrivit så mycket på min blogg i dag. Säkert 15 inlägg, men lägger inte upp allt i dag, blir så mycket då. Har sparat dem så ska jag lägga upp ett par varje dag i stället.

Nu vart det ett inlägg med allt möjligt men jag var tvungen att skriva av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar