söndag 20 november 2011

Pyssel helg.

I helgen som var gick i pysslandes tecken. Gjorde julkort, som jag blev väldigt nöjde med. Men vill inte vissa bild på dem just förrän jag har skickat dem i jul. Men efter det ska jag vissa dem och vissa vad jag använde nig för för saker.

Gjorde också klart (bättre sen än aldrig) mitt årsalbum från 2010. Började med det nu att jag ska göra ett album för varje år som gått, att man tar med det som hänt under året som man vill minnas. Snart dags att göra ett till för 2011.

Gjorde även ett kort till mamma som hon skulle ge bort. Använde mig av quilling, och gjorde en blomma.





Dekorerade även ljus med olika figurer. Har gjort detta några år nu, köper på panduro, Som man lägger i blöt, sätter sedan på detta på ljusen, låt det vara ett tag så torkar det fast,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar