måndag 17 oktober 2011

Vitrinskåpet

Jag för ett tag sen gjorde jag ett inlägg där jag visade 2 svarta saker och skrev att jag ville bli klar. Det var att vi köpte ett vitriånskåp på ikea som vi inte var nöjd med färgen så vi skulle spruta den svart. Men allt gick åt skogen. Vi orkar inte hålla på mer. Men jag har längtat efter ett vitrinskåp hur länge som helst. Sen i lördags fick jag äran och pengar för att köpa ett skåp. Hittade denna på mio. Den fick det bli.

Lite svårt att få till bra på bild, men glas å speglar. Sätt ingick det en lampa till skåpet men den ville inte vi ha, vi satte in lysdioder i stället, vart helt kär. Men hoppas man ser lite i alle fall.


Detta är från mios hemsida, men vi har ett mindre skåp, bred 37 cm och det är svart. 






2 kommentarer:

  1. Riktigt fint blev det! :D Vi ska skaffa ett vitrinskåp någon gång, men det får bli när vi har skaffat oss jobb osv :)

    SvaraRadera
  2. Det blev jättesnyggt Kram Sofie

    SvaraRadera