onsdag 26 oktober 2011

Ullared

Var ju i ullared i lördags och shoppade loss. Sjukt mycket folk, aldrig vart med om så mycket folk. Men tänkte vissa av det jag köpte.

Alla julklappar till barnen (4klappar kvar till barnen) så skönt, inslagna med 

Köpte en fin tomte säck som jag fyllde med julklapparna. 

Till hemmet blev det ramar, ljus, gardiner. 

Så blev gardinera. Är ju van vid att alltid ha raka panelgardiner så det är så ovant att se det så här min fina och är en vanesak. 

Hårfärg, borsta, naglar, rakblad, naglack, munk. 

Masso pyssel saker. Är så sjuk billigt om man gemför med här hemma

Schlagerspel, men vet inte vem som vill spela det med mig, men får väl spela själv då annars. 

Skifter ljusfat. 

Massor basplagg till mig. 

Nya stövlar, aldrig haft bruna innan. 

Detta till julen (köpte även en ljusstad men den var sönder, så mamma ska byta den imorgon) 

Tunika

Tunika

Nyårskläning


 Tunika

Tröja. 

Blev mycket bilder men men. 

1 kommentar:

  1. Det är kul med mycket bilder! :D Jättefina grejer :)

    SvaraRadera