måndag 19 september 2011

Stenar från Grekland.

När vi var i Grekland plockade jag hem ett par kg sten. Gjorde det förra året med. Vi var på den sidan av Rhodos som inte var sandstrand. Finns ju så mycket finna stenar skulle kunna ta en hel resväska full, men måste ju veta vad jag ska göra med dem.

Så just nu ligger stenarna och gottar sig i såpa. Det har min underbara älskling lärt mig att man ska ha såpa på dem och sedan torka bort det. Pga av att stenarna ska få från sin rätta färg.


Detta är massor blandade stenar så jag nog ska komma på något till. 


Dessa vita mindre stenar ska jag göra en speciell sak med. Vill inte säga vad än, ska se om jag lyckas. Ska ta tag i det när man får lön och palla mig i väg till Panduro och hoppas jag lyckas. 

1 kommentar:

  1. Ska försöka hitta på något med stenarna jag fick av mamma o pappa, men vet inte vad! Kanske kan få något tips? ;) Såpa in dem ska jag göra iaf, så sjukt snyggt!

    SvaraRadera