fredag 9 september 2011

Nya saker från Rhodos.

Blev lite shopping men inte så mycket. Men här kommer det ja köpte.

Jag har länge velat ha en sol hat. Hittade en som jag fick av mina föräldrar. Men är väl inte så snygg i den men underbart skön. 



Sjalarna är så otroligt fina i Grekland, köpte en rosa förra året, Skulle kunna köpa hur många som helst men har redan så många innan. Men ägde inte någon vit så det fick det bli.


En rosa större plånbok. Fick en passion av såna förra året, när jag köpte 3 st. En rosa är ju jag å jag ägde ingen sån. EN mer stark rosa färg. 


Köpte 4 kökshanddukar. Men vet inte hur de blir när man tvättar dem. Chansade när jag köpte dem. 


2 par solglasögon. Ett par bruna och ett par svarta. 



Ja vad tror ni detta är???


En liten söt väska?????


Nej det var ett paraply. Grekland är ju kända på paraply, så detta fick följa me hem.


En solfjäder.Det behövdes i värmen. 



Ett rosa armband, en jätte dålig bild.



En till plånbok, en smalare babyrosa färg. 


2 kommentarer:

  1. Vilka fina köp du gjorde :-P kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Jaa, jättefina köp! Jag fick ett likadant paraply av mamma och pappa :D

    SvaraRadera