onsdag 28 september 2011

Lite nya saker till hemmet!

Har blivit lite ny inköpta saker.




Så här blev det med min glaskupol jag köpte i sommras. Har letat massor efter ett fat. Hittade ett i helg upp i Stockholm. Ett rejält silvrigt fat. Sen fick jag av syrran en plast orkide. Är jätte nöjd. Lite svårt att få till på bild men hoppas ni se lite.  



Min godis skål jag köpte för ett tag sen, men ska inte ha godis i den just nu. Så tycket det var tråkigt när den stod tom. Så fick nytta av en del av mina stenar från Grekland. Lade i massor stenar i den. 



Köpte 3 vita nya lyktor. 


Hittade skiffer plattor. Är väl 15 gånger 15. Tycker det är så snyggt med skiffer. Köpte 2 st. 


Den ena blev ett ljusfat. 


Den andra fick bli grunden på mitt ljushus. 



Dessa glas har jag velat haft i 7 år men aldrig köpt eller önskat mig. Men nu hade cervera ett så bra erbjudande så jag kunde inte motstå. Innan kostade 4 st 250 kr. Men nu köpte jag 8 för 260. Så nu ska jag använda dem flitigt. Går att använda till så mycket olika saker. 


Har ju slagit sönder en del glas. å åhlens har slutat med dessa svarta glas. Men hittade dem i stockolm så köpte med mig 6 st hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar