söndag 14 augusti 2011

Min lampa.

Har glömt att vissa min nya lampa till vardagsrummet. Har länge velat ha en golv lampa, men inte någon som lysser upp hela rummet. Vill bara ha för lite mysig belysning. Sen har jag sett denna från jotex ett tag men inte velat betala det priset. Var ca 600 kr.
Men sen fick jag en rea katalog då var den sänkt till typ 400 kr. Men när man loggar in på nätet hade jag även 50% rabatt på valfri vara.
Stod att man inte kunde får den rabatten på reavaror men jag testade, å det funkade. Så för 200 kr fick jag lampan och porto.




Var lite svår att få bra på bild. För jag ville få med hur mysigt den lysser, men gick inte så bra, men lite ser man. Den enda som jag saknar på vägen över soffan nu är en stor tavla. Hoppas Älsklingen kan fixa det snart med en fin bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar