torsdag 28 juli 2011

Kommentarer.

Jag vet vissa som läser min blogg. Kollar jag min statistik ser jag att det är folk som är inne och läser. Men skulle bli så glad för kommentarer också, för just nu känns det som jag inte har någon läsare, känner ingen motivation att fortsätta. Så ni som läser, kan ni inte kommentera ibland, behöver inte göra det alltid men ibland. Skulle även vara roligt att veta vilka ni är som läser min blogg. Skriv gärna det på kommentarer på detta inlägg så jag vet.

Tack att ni läste detta tråkigt inlägg.

3 kommentarer:

  1. jag läser emma...vi har inte samma smak med inredning men mat gillar jag

    SvaraRadera
  2. Jag läser alltid, och kollar minst en gång om dagen ;) Ska bli bättre på att kommentera. All mat som du lägger ut ser så himla smaskigt ut! Vill testa alltihopa. Men det är inte så enkelt nu när jag är hemma hos mamma o pappa över sommaren :P

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg Emma och jag ska kommentera mera :-)

    SvaraRadera