fredag 25 januari 2013

Delar av bebisen rum :)

Bebisen behöver ju inte ha något efter rum på länge, men säger bebisens rum för där kommer alla saker vara å senare i livet kommer sängen stå där inne också. 
VI kommer ha kvar våran datahörna på ena vägen, måste det vet inte annars vart vi ska placera ut 2 datorer å alla tillbehör. 

Styrt en del denna vecka när jag vart hemma. 
Det vi ska åka och köpa nu är skötbord. Har inte bestämt mig för hur sakerna ska stå än. Men placerat ut lite i alle fall. 
En lampa som jag tittat på länge, köpt från blå elefanten på nätet. 
Gardin som jag sytt själv, gud vad jag kan ibland om jag bara vill :) 

Byrå med bebisen kläder å annat i. På byrån står lampan och 2 ultraljudsbilder. 
På hyllan ska annat upp sen. just nu står blöjhink och en låda med massor gosedjur å annat till bebisen. 


Små burkar köpa på hem, en bakom också som är skriven med turkos färg. Tomma än så länge men kommer fyllas med saker snart :) 

Denna hittade jag på hem, tyckte den var så cool så kunde inte motstå den. 

Skötväskan skiphop, gud vad nöjd jag är med den redan. Värt varenda öre. 

Tvättat upp de kläder jag har. Har så den klara sig i början. Sen får man köpa mer när man vet om det är kille eller tjej. Längst upp till vänster är större storlekar, köpte lite på ullared sånt jag tyckte var fint som inte fanns i mindre storlek. 

Sängen står i ena hörnet än så länge. Jag är inte så förtjust i grönt som det är på skyddet i sängen, men funkar ändå. 
Utomjordingen som står på golvet ska ut därifrån snart hoppas jag, så man får mer plats för annat. 

Babyskyddet som kom i veckan. Just nu sitter min apa Alexander där i :) ville bara testa å se. 

åååå vad jag tycker det är långtråkigt nu, jag vill ha mars nu. 

1 kommentar:

  1. Så härligt. nu är det bara att vänta på det härligaste som finns //Sofie

    SvaraRadera