torsdag 28 juli 2011

Önskalista

Förra veckan fick jag hem alla nya kataloger, jätte glad som alltid då. Hittade mycket som jag ville ha. Har gjort en del beställningar nu och vissa har jag satt på min önskelista som jag vill beställa senare (kan ju inte köpa allt på en gång) Hittar mest saker till mitt hem just nu, hittar inga kläder, men har nog med att göra att jag inte trivs med mej själv längre. Men här nedan kommer det jag vill ha/har beställt, å så lite bra tips på saker som nästan inte kostar något.

Från HM:

Förkläde från hm 99 kr,
har beställt detta, så jag är fin i köket. 

Badrums matta från Hm för endast 49 kr, har beställt dessa 2, ville haft en turkos istället för rosa, pga det passar med mina handdukar, men var slut. Men älskar rosa så det blir bra ändå. 

Munkjacka till barn för endast 49 kr, får köpa 2 st, perfekt för oss. Så det klickade jag hem 2 direkt. 


Strumpbyxor vill jag ha 80 kr st

Påslakan som jag vill ha, 149 kr st.

Pannband vill jag ha till vintern så slipper man förstöra håret. 60 kr.

Från Ellos:


Har länge velat haft hus som detalj här hemma. Hittade denna från ellos så den klickade jag hem, en ljuslyckat för 180 kr 


Jag har verkligen fått noja på glas saker. Så denna kupa hittade jag också på ellos, var lite dyr men beställde den ändå 300 kr. Kommer bli så fin med ett fat under och en blomma eller ljus under.

Från Halens:


En kofta från halens för endast 80 kr, den är beställd. För att beställa den var jag ju tvungen att köpa något mer så fick bli denna blus 

men är osäker på denna så den kanske skickas tillbaka pga den är för kort för mej. Men kostar 180 kr.

Från Jotex:

Har länge letat efter bokstöd som jag kan ha i köket, men inte hittat såna jag vill ha. Men öppnade jotex katalogen och där fanns såna jag vill ha. De har jag beställt kostar 160 kr finns i vit också.

Denna lyckta önskar jag mig, 170 kr. 

Denna dörrmatta har jag beställt. för endast 20 kr. 

Ett lamphus har jag beställt för endast 200 kr, 


Dessa vill jag ha till vårat sovrum, men kostar 300 kr och behöver köpa till ringar och toffasar då med, så det får jag vänta lite med, men i vinter ska jag köpa dessa. 

Toffasr 70 kr. 

Det blev ett långt inlägg. 















1 kommentar:

  1. Haha, du och jag har samma smak ;) Vill också ha koftan från halens och det är verkligen ett skitsnyggt förkläde, skulle köpt det direkt om jag inte redan hade ett sött med cupcakes på :P Badrumsmattorna har jag kollat på, likaså påslakansetet. Men tror inte att Daniel skulle bli så glad över det xD Pannbandet och bokstödet har jag också kollat på. Vi fastnar visst för samma saker :P Ska beställa kläder så fort jag får stora lönen i augusti!

    SvaraRadera