måndag 28 mars 2011

Våran nya familjemedlem :)

Nu har äntligen våran soffa kommit, och den står på plats. Det första jag sa när jag kom hem, när henka hade satt i hopp den, men gud var den så stor. Men det vara bara första stunden jag kände så, nu är den helt perfekt. Med rosa kuddar också :)



Det som saknas nu är en matta, som jag beställt nu som kommer om ca 1 vecka. Sen mina filtar som nog kommer i morgon. Å en tavla som Henka ska fota en bild och fixa med. 

Piffade även med lite annat. Satt nya ljus överalt. Nya lampskärmar som jag köpte på Ullared men vet inte vad jag tycker om dem just nu, blev inte så bra som jag trodde, var lite för låga och för genomskinliga, men får dugga tills jag hittar något annat. 
Köpte även en lila duk på ullared som kom på plats nu också.



Men så nöjd med soffan. NU blir det älskling, soffan, jag å lite serier innan man ska sova, eller kanske somnar i soffan. 
Trevlig kväll alla. 

2 kommentarer:

  1. Riktigt fint blev det! :)

    SvaraRadera
  2. Vad fin den var, jag provsitter den på lördag :-p

    SvaraRadera